piątek, 13 kwietnia 2012

Bandana.


Hi!
Jak już zapewne wiecie , że bandana to hit sezonu.
A jeżeli jakimś cudem nie wiecie o co chodzi to tu mam przykład takiej ładnej bandany.

Banda nie trzeba tylko wykorzystywać jako opaski zawiązanej guzem na środku głowy. 
Można też wiązać je wokół głowy tak jak w swoim teledysku miała Lady Gaga


Ponieważ bandana straaaasznie mi się podobała , postanowiłam ją upolować ;) 
Poniżej moje zdjęcia , nie najlepszej jakości. 


GC





GC

A wy macie bandanę ?
Czekam na odpowiedzi ;*

Enjoy!

P.S W każdy czwartek będą zamieszczane przeze mnie przepisy na różne smakowite rzeczy. W następny czwartek planuję wykonać lekką sałatkę z serem feta , pomarańczami i grzankami . 

P.S 2 . Gorąco zapraszam na blog http://dzielnica-collright.blogspot.com/. Uwielbiam go czytać i dlatego chcę , żebyście się też 'zatopili' w fabule ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz